mobiklasa.pl

agroturystyka 200 km od warszawy

agroturystyka 200 km od warszawy Jeden uzupełnienie innych.

Up-selling jest zabawa. To gdzie masz naprawdę dobrą znajomość produktu lub usługi i zaproponować uaktualnienie doprowadzić produkt lepiej. Pierwsze moje wejść polerowanego mosiądzu był up-sell.

Innym przykładem zdarzyło mi się drugi dzień. Odnawianie Prywatne ubezpieczenie medyczne z BUPA, mądry człowiek na telefon Proponuję uaktualnić do lepszego produktu, ponieważ jest pokryta do 20 nowych fangled leków przeciwnowotworowych, które słyszałem na temat w prasie. Teraz, jeśli coś strasznego się stało panie Archer, czy chcesz otrzymać dostęp do nich prawda. Sucker wcisnął mi, że zrobił i słodkie małe „tak tag” na końcu. Muszę powiedzieć, że byłem pod wrażeniem BUPA na telefon – dumni, że ich produkt jest najdroższym segmencie rynku. Dobry trening sobie wyobrazić.

Ok rozumiem różnicy ale jak mam to zrobić?

Ta część wymaga trochę przygotowań. Po pierwsze up-selling

agroturystyka 200 km od warszawy

Ty po prostu poznali swój produkt lub usługę naprawdę dobrze i przede wszystkim, co może zrobić dla swojego klienta. Pomyśl o swoim WIIFM – co w niej jest dla mnie – dzięki czemu można dopasować każdą funkcję do konkretnej korzyści dla klienta. Następnie wystarczy zaproponować uaktualnienie z dobrego powodu, dlaczego miałoby to im służyć i czekać na ich reakcję. Pamiętaj klienci mogą powiedzieć nie i to jest OK.

Jeśli chcesz uzyskać mądry można zadać im pytanie lub dwa, aby dowiedzieć się nieco więcej o ich potrzeby. McDonalds nie rób tego, kiedy pytają, czy chcesz Supersize tego hamburgera czysto ponieważ zmotoryzowanych nie jest to najlepszy czas, by zadawać pytania. Ale wyobraźcie sobie, pytali: „Jak się czujesz głód dzisiaj?” „Drapieżcy” odpowiadasz. „Wow, więc chcesz supersize, że nie?”

Teraz to byłoby mądre.

Zrób listę wszystkich cech produktu lub usługi. Obok tej liście zanotować korzyści dla klientów dodając te funkcje, praktyki te linki przed lustrem, dzięki czemu można je opisać jasno i po prostu poprosić o kolejnego klienta.
Artykuł dzięki: